Office 365

Office 365 je najrašireniji cloud servis koji dolazi iz Microsofta i pruža vam alate kojima možete obaviti posao s gotovo bilo kojeg mjesta i sa bilo kojeg uređaja – od kuće, iz kancelarije, sa desktop računara, tableta ili telefona. 

Office 365 udružuje moć Office desktop aplikacija s poslovnim e-mailom, dijeljenim dokumentima, instant porukama, video i web konferencijama u savremenu cloud cjelinu potpuno podržanu od strane Microsofta kao i Microsoft partnera.

Logosoft nudi Office 365  rješenje koje predstavlja kombinaciju Office aplikacija Word, Excel, Power Point i Outlook, s Microsoftovim servisima u cloudu – e-pošta, SharePoint, Skype for Business i OneDrive.

Postani korisnik

 

ZAŠTO ODABRATI OFFICE 365?

Fleksibilnost clouda za savremeni način rada

E-mail servis poslovne klase
Vrhunski e-mail servis koji je dovoljno moćan za posao koji radite i koji pojednostavljuje vaše zadatke. Uz 50 GB memorije po korisniku, možete da čuvate potrebne poruke i datoteke, šaljete poruke do 25 MB veličine i uvijek imati dostupne svoje kontakte i kalendar.

Online sastanci
Office 365 daje mogućnost održavanja online sastanaka za do 250 učesnika, uz potpunu audio i video podršku te opciju djeljenja sadržaja ekrana, prezentacija i bilješki, uz potpunu interaktivnost svih učesnika sastanka putem bilo kog HTML5 preglednika.

Privatna društvena mreža i kolaboracija
Yammer je društvena mreža koja omogućava svim zaposlenim da na jednostavan način budu povezani, dijele informacije putem mreže i ubrzaju radni proces i proces donošenja odluka.


Pohrana podataka u cloud i jednostavnost djeljenja sadržaja
1TB memorijskog prostora omogućava pohranjivanje i jednostavno dijeljenje vaših podataka, uz dostupnost i sinhronizaciju na svim vašim uređajima čak i kad nemate internet pristup.

 

Savremeno upravljanje IT infrastrukturom

Jednostavnije upravljanje IT infrastrukturom
Preseljenjem poslovanja u cloud smanjujete IT infrastrukturu i troškove kompanije. Vaši podaci se čuvaju u globalnim centrima za pohranu podataka, uz maksimalnu sigurnost.

Smanjite kapitalne troškove
Office 365 je dostupan na bazi mjesečne pretplate i ulazi u operativne troškove kompanije.

 

Smanjite troškove nabavke uređaja i korištenja energije
Bez servera za e-mail, pohranu podataka i internet stranica uspješno ćete smanjiti troškove trošenja električne energije na dnevnom nivou i budućih troškova kupovine novih server uređaja.

Prilagodite se bržem rastu kompanije
Office 365 raste s vama — dodavanje novih korisnika je lako kao i kupovina licence.

 

Licenciranje po korisniku
Pojednostavite licenciranja i omogućite svakom korisniku da ima najnoviju tehnologiju dostupnu na do pet uređaja (PC/MAC, mobilnih uređaja – Android, iOS, Windows phone, Blackberry). Ostvarite uštedu u odnosu na tradicionalno licenciranje po uređaju.

 

ODABERITE PAKET KOJI ODGOVARA VAŠIM POTREBAMA

Business Essentials Business Premium
Maksimalan broj korisnika 300 300
Kompletne, instalirane Office aplikacije
(Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher i OneNote) na pet PC ili Mac računara

Pristup Office aplikacijama na pametnim telefonima i iPadu
Office Online - online verzije aplikacija i mogućnost kolaboracije    
OneDrive for Business - 1TB memorije za pohranu podataka    
Email - 50 GB e-mail, kontakti, kalendar (Exchange)  
Online sastanci - Web konferencije, IM, video (Skype for Business)
Sites – timska saradnja i interni portali, javni portal (SharePoint)    
Interna društvena mreža (Yammer)    
Active Directory sinhronizacija    


POSEBNA PONUDA
Za korisnike Office 365 servisa data saobraćaj s LoGO! BIZ NET LoGO! BIZ Phone pakete koji je usmjeren prema Office 365 servisima je BESPLATAN.

Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.


Pogledajte priručnik za usvajanje Office 365 sistema u Vaše poslovanje