Logosoft nudi mogućnost uplate platnim nalogom preko komercijalnih banaka te mogućnost plaćanja preko elektronskog bankarstva.
PRIVATNI KORISNICI
Da biste izvršili plaćanje usluga putem platnog naloga, popunite nalog za plaćanje na sljedeći način:
Nakon izvršene uplate, dozvolite 2-3 dana kako bi ista bila evidentirana u našem sistemu. Molimo vas da sačuvate kopiju uplatnice, jer je ona dokaz vaše uplate.
Svoje uplatnice i ostale dokaze o uplati računa, upite ili reklamacije vezane za račune možete slati na email adresu naplata@logosoft.ba.
Ako se uplata u roku od tri dana ne pojavi na vašem korisničkom računu, molimo da nam se obratite na telefon 033 931-900.
POSLOVNI KORISNICI
Da biste izvršili plaćanje usluga putem platnog naloga, popunite nalog za plaćanje na sljedeći način:
Napomena:
Nakon izvršene uplate dozvolite 2-3 dana kako bi ista bila evidentirana u našem sistemu.
Svoje uplatnice i ostale dokaze o uplati računa, upite ili reklamacije vezane za račune možete slati na email adresu naplata@logosoft.ba.
Sve dodatne informacije o statusu vaše uplate možete dobiti na brojeve telefona 033 931 134 i 033 931 125.
Imate pitanje, sugestiju ili primjedbu na naš rad?
Kontakt